Obchodné podmienky
Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
Všeobecné obchodné podmienky pre internetový obchod www.naystore.sk (ďalej len ako „všeobecné obchodné podmienky“) stanovujú pravidlá týkajúce sa vzťahov medzi predávajúcim, spoločnosťou ecommodity, s. r. o., so sídlom v Radlinského 1732/35 026 01 Dolný Kubín, a kupujúcim. Predávajúci je registrovaný v Obchodnom registri Obchodný register Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka č. 77794/L, Oddiel: sro, ktorého IČO je 53981979, IČ DPH: SK2121538749(ďalej len ako „obchodník“). Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán pri uzatváraní kúpnej zmluvy medzi obchodníkom a inou fyzickou alebo právnickou osobou (ďalej len „kupujúci“) prostredníctvom internetového obchodu.
Kontakty: support@naystore.sk
Zákaznícka linka: +421 918 772 204
UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY
Tovar je možné objednať v katalógu na našej webovej stránke www.naystore.sk.
Pre objednanie tovaru cez internetový obchod je potrebné vyplniť určité údaje. Ak vystupujete ako fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci podnikateľskej činnosti, je potrebné uviesť meno a priezvisko, adresu, telefónne číslo a e-mail. Ak nakupujete v súvislosti s podnikateľskou činnosťou, je potrebné uviesť obchodné meno, IČO, DIČ, miesto podnikania alebo sídlo spoločnosti.
Po odoslaní objednávky zákazník obdrží prostredníctvom e-mailu potvrdenie o prijatí objednávky a následne bude informovaný o detailoch tovaru, predpokladanom termíne dodania, prípadne ďalšie informácie týkajúce sa objednaného tovaru.
Potvrdenie o prijatí objednávky však neznamená uzavretie kúpnej zmluvy. Táto sa považuje za uzavretú až po potvrdení o prijatí objednávky a dostupnosti tovaru zo strany obchodníka. Na stránke e-shopu je tovaru označený rôznymi stavmi dostupnosti, ako „dostupné“ alebo „nedostupné“, čo pomáha zákazníkovi pri rozhodovaní o kúpe tovaru. Označenie „dostupné“ znamená, že tovar je dostupný v e-shope obchodníka. Označenie „nedostupné“ znamená, že tovar nie je dostupný na e-shope.
Kúpna zmluva je uzavretá v momente, kedy je záväzne akceptovaný návrh na uzavretie kúpnej zmluvy kupujúceho a obchodníka prostredníctvom e-mailového potvrdenia, že bol tovar vyexpedovaný. V akceptovaní návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy sa obchodník zaväzuje kupujúcemu potvrdiť aj dobu dodania.
Tovar na e-shope je rozdelený do rôznych kategórií, ktoré si kupujúci môže prispôsobiť podľa svojich preferencií pomocou dostupných filtrov. Nižšie je uvedený spôsob fungovania jednotlivých filtrov:
- Filter „od najpredávanejších“: Filter zoradí produkty na základe skutočného predaja za posledných 30 dní. Ak majú viaceré produkty rovnaký predaj alebo dostupnosť, zoradia sa podľa interného identifikačného čísla produktu.
- Filter „od najdrahších“: Pri použití filtra sa produkty zoradia podľa konečnej ceny, a to zostupne (po uplatnení automatických zliav). Produkty s rovnakou cenou sa zoradia podľa interného identifikačného čísla.
- Filter „podľa odporúčania“: Filter zoradí produkty na základe individuálneho bodového hodnotenia. Skupiny podobných produktov môžu mať rovnaké bodové ohodnotenie. Ak je produkt už súčasťou bodovej skupiny, pripočíta sa k existujúcemu hodnoteniu. Produkty sa zoradia podľa celkového počtu bodov, ktoré im boli priradené, a to zostupne. Ak sú produkty s rovnakým bodovým hodnotením a rovnakou skladovou dostupnosťou, zoradia sa podľa interného identifikačného čísla.
Obchodník zodpovedá za dodanie tovaru do 30 dní od potvrdenia objednávky, pričom bežne tovar expeduje do troch pracovných dní. Informácie o expedovaní a dodaní tovaru sú zasielané e-mailom. Tovar sa považuje za prevzatý okamihom jeho prebratia kupujúcim alebo treťou osobou.
Obchodník nenesie zodpovednosť za vadu, ktorá vznikla výlučne v dôsledku nenainštalovania aktualizácie, ak kupujúci aktualizáciu nenainštaloval v primeranej lehote po jej dodaní, aj keď bol informovaný o dostupnosti aktualizácie a o dôsledkoch jej nenainštalovania. Taktiež nenesie zodpovednosť, ak nenainštalovanie alebo nesprávna inštalácia aktualizácie neboli spôsobené nedostatkami v poskytnutom návode na inštaláciu.
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Obchodník má právo odstúpiť od zmluvy v prípade vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo vykonal významné zmeny, ktoré znemožnili splnenie povinností obchodníka zo zmluvy, alebo z dôvodu vyššej moci. Taktiež môže odstúpiť, ak aj pri vynaložení všetkého primeraného úsilia nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v stanovenej lehote alebo za cenu uvedenú v internetovom obchode. Obchodník je povinný okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu zaplatenú zálohu za tovar do 14 dní od oznámenia o odstúpení, a to prevodom na účet určený kupujúcim.
Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Počas tejto lehoty môže tovar rozbaliť a vyskúšať spôsobom, aký je obvyklý pri nákupe v kamennom obchode. Vyskúšanie však neznamená, že ho začne používať a následne vráti obchodníkovi. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy aj pred začiatkom plynutia lehoty na odstúpenie. Na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy môže kupujúci kontaktovať obchodníka písomne alebo e-mailom na adresu ...(email) spôsobom, ktorý jednoznačne preukáže, že došlo k odstúpeniu. Kupujúci môže využiť aj formulár na odstúpenie od zmluvy.
Ak sa rozhodne odstúpiť, musí tovar vrátiť spolu s podpísaným prehlásením, ktoré bude obsahovať:
(i) meno a priezvisko kupujúceho,
(ii) adresu kupujúceho,
(iii) číslo objednávky,
(iv) dátum objednania a
(v) číslo účtu pre vrátenie peňazí.
Po doručení oznámenia o odstúpení, obchodník zašle kupujúcemu potvrdenie o jeho prijatí. Oznámenie sa považuje za doručené dňom jeho odoslania obchodníkovi. Ak nemožno doručiť poštovú zásielku obsahujúcu oznámenie o odstúpení z dôvodu stanovenými právnymi predpismi, dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie nesie kupujúci.
Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, automaticky sa zrušia aj všetky doplnkové zmluvy súvisiace s touto zmluvou. Tovar je potrebné vrátiť najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy spolu s dokladom o kúpe. Tovar je možné zaslať poštou na adresu .... Kupujúci je povinný vrátiť tovar v kompletnom stave, vrátane celej dokumentácie, nepoškodený, ideálne v originálnom obale a nepoužívaný. Odporúča sa poistiť tovar pri jeho zasielaní. Zásielky na dobierku nebudú prijaté. Po platnom odstúpení od zmluvy obchodník vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré uhradil v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, vrátane kúpnej ceny a nákladov na doručenie tovaru. Obchodník však nie je povinný uhradiť dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia, než je najlacnejší bežný spôsob ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si vybral kupujúci a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia. Platby budú kupujúcemu vrátené do 14 kalendárnych dní odo dňa, kedy obchodník dostane oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy. Vrátenie platby bude uskutočnené rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri platbe. Toto nezbavuje kupujúceho práva dohodnúť sa s obchodníkom na inom spôsobe platby, ak nebudú spojené s ďalšími poplatkami.
Ak kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí obchodníkovi tovar, ktorý je použitý, poškodený, neúplný alebo ktorého hodnota bola znížený v dôsledku zaobchádzania presahujúce bežné zachádzanie potrebné na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, obchodník má právo požadovať náhradu škody. Táto náhrada bude vo výške nákladov na opravu tovaru a uvedenie do pôvodného stavu, alebo môže požadovať preplatenie zníženej hodnoty tovaru. Kupujúci bude o tejto skutočnosti informovaný.
Ak kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí obchodníkovu tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, je kupujúci povinný uhradiť obchodníkovi sumu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru, v skutočnej výške. Zároveň je povinný uhradiť náklady na opravu tovaru a jeho uvedenie do pôvodného stavu podľa cenníka pre pozáručný servis. Kupujúci je povinný uhradiť náhrady najviac do výšky rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a jeho hodnotou v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy.
Obchodník sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar (vrátane všetkých platieb, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, ako aj nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných poplatkov) v lehote 14 kalendárnych dní od doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Obchodník však nie je povinný vrátiť cenu zaplatenú za tovar skôr, než mu bude tovar spolu s príslušenstvom a dokumentáciou doručený, alebo pokiaľ kupujúci nepreukáže, že tovar s príslušenstvom a dokumentáciou zaslať späť obchodníkovi.
Pri odstúpení od zmluvy kupujúci hradí priame náklady spojené s vrátením tovaru obchodníkovi. Ak je tovar vzhľadom na svoju povahu nemožné vrátiť prostredníctvom pošty, kupujúci znáša náklady na jeho vrátenie. Priame náklady spojené s vrátením tovaru nie je možné vopred presne určiť. Na základe dostupných informácií sa predpokladané náklady pohybujú od 2,- EUR do 150,- EUR v závislosti od veľkosti, hmotnosti tovaru, vzdialenosti a cien prepravcov. Ak bol tovar dodaný kupujúcemu domov pri uzavretí zmluvy a vzhľadom na povahu tovaru nie je možné ho zaslať späť poštou, obchodník je povinný zabezpečiť vyzdvihnutie tovaru na svoje náklady do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy kupujúcim.
Ak kupujúci nesplní niektorú zo svojich povinností uvedených v týchto všeobecných obchodných podmienkach, odstúpenie od zmluvy nebude platné ani účinné a obchodník nie je povinný vrátiť kupujúcemu všetky preukázateľne uhradené platby.
Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy v prípade:
- dodania alebo poskytnutia produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť, a ktorý môže nastať počas lehoty na odstúpenie od zmluvy,
- dodania tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
- dodania tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo hygienických dôvodov, ak bol tento obal po dodaní porušený,
- dodania tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.
V prípadoch, ktoré nie sú uvedené v tomto bode všeobecných obchodných podmienok, má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy v súlade s týmito podmienkami.
Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru, a to prostredníctvom elektronickej pošty na adrese ... (mail) alebo telefonicky na čísle .... Okrem toho môže kupujúci objednávku pred expedíciou zrušiť aj prostredníctvom svojho profilu na e-shope obchodníka.
CENA TOVARU, ĎALŠIE POPLATKY A DODANIE TOVARU
Kúpna cena tovaru Vám bude vždy potvrdená v spresnení objednávky zaslanom e-mailom. Kupujúci týmto potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu.
Predávajúci akceptuje nasledujúce platobné podmienky a dodatočné poplatky:
- platba vopred bankovým prevodom, dodatočný poplatok – 0 EUR,
- platba cez internetové rozhranie banky (platobnou kartou online), dodatočný poplatok – 0 EUR,
- platba na dobierku pri doručení tovaru (hotovosť preberá od zákazníka prepravca), dodatočný poplatok – 1,50 EUR.
Vlastnícke právo k tovaru a nebezpečenstvo jeho náhodného poškodenia alebo straty prechádza na kupujúceho pri jeho dodaní. Ceny tovaru a služieb v internetovom obchode sú uvedené vrátane DPH. Akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ nie je uvedené inak. Bežná cena znamená cenu tovaru, ktorú predávajúci ponúka bez zohľadnenia bonusov, marketingových kampaní, zľavových akcií alebo ceny odporúčanej výrobcom či distribútorom. Táto cena lepšie odráža aktuálnu trhovú cenu výrobku.
Ak predávajúci nemôže dodať tovar kvôli vyššej moci alebo jeho ukončeniu výroby, okamžite informuje kupujúceho. Predávajúci je povinný ponúknuť náhradný tovar. Kupujúci má právo odmietnuť náhradný tovar a zrušiť objednávku. Ak bola kúpna cena zaplatená, peniaze sa vrátia kupujúcemu do 14 dní rovnakým spôsobom, akým platil. Kupujúci sa môže dohodnúť s obchodníkom na inom spôsobe vrátenia peňazí bez ďalších poplatkov.
REKLAMÁCIA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY
Záručné podmienky sa riadia Reklamačným poriadkom obchodníka a platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Ako záručný list slúži nákupný doklad. Obchodník upozorňuje, že tovar určený na osobnú hygienu (ako slúchadlá do uší, výrobky na úpravu vlasov, zubné kefky, depilačné a epilačné prístroje) nie je možné reklamovať.
Obchodník nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru spôsobené kuriérskou službou alebo nesprávnou adresou kupujúceho. Kupujúci je povinný skontrolovať tovar aj jeho obal pri jeho prevzatí od kuriéra a podpísať doklad o prevzatí. Ak kupujúci zistí, že tovar alebo obal je poškodený, musí to oznámiť kuriérovi a skontrolovať stav tovaru s jeho prítomnosťou. Ak je tovar poškodený pri prevzatí, kupujúci musí okamžite vyhotoviť záznam o poškodení (škodový zápis), ktorý potvrdí kuriér. Reklamáciu týkajúcu sa poškodenia alebo nedodania tovaru spôsobeného kuriérom je nutné riešiť priamo s kuriérskou službou. Poškodený tovar kupujúci neprevezme a zaznamená poškodenie do dokladu o prevzatí. Reklamáciu mechanického poškodenia, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí, je nutné nahlásiť okamžite na ...(mail) alebo telefonicky na čísle .... Ak sa preukáže, že poškodenie tovaru vzniklo už pri prevzatí, kupujúci môže uplatniť nároky. Pred použitím tovaru je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky a návod na obsluhu a riadiť sa nimi. Podmienky reklamácie sú uvedené v reklamačnom poriadku obchodníka.
OSOBITNÉ PODMIENKY
Podmienky odstúpenia od zmluvy uvedené v týchto všeobecných obchodných podmienkach platia len pre osoby, ktoré spĺňajú definíciu spotrebiteľa podľa ust. §52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník (ďalej len „Občiansky zákonník“) v znení neskorších predpisov. Tieto podmienky sa nevzťahujú na iné subjekty. Týmto nie sú ovplyvnené ostatné ustanovenia o odstúpení od zmluvy v týchto obchodných podmienkach.
Po odoslaní objednávky alebo registrácii môže kupujúci súhlasiť s prijímaním správ o ponukách tovarov, akciách a službách obchodníka. Kupujúci môže tieto správy kedykoľvek zrušiť prostredníctvom odkazu na spodnej časti e-mailu.
Obchodník zverejňuje na svojom e-shope recenzie získané cez tretiu stranu. Tieto recenzie obchodník nijako neupravuje.
Pred odoslaním objednávky kupujúci zaškrtnutím políčka potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, rozumie ich obsahu a súhlasí s nimi.
ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
Ak kupujúci – spotrebiteľ nie je spokojný s tým, ako obchodník vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva, môže sa obrátiť na obchodníka s požiadavkou na nápravu. Ak obchodník na túto požiadavku odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, kupujúci – spotrebiteľ má právo požiadať o alternatívne riešenie sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporo s obchodníkom ..., je príslušnou inštitúciou Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk, alebo iný oprávnený subjekt zapísaný v zozname alternatívnych riešiteľov sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva SR (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ si môže vybrať, na ktorý z týchto subjektov sa obráti.
Kupujúci – spotrebiteľ môže tiež využiť platformu na riešenie sporov online (RSO) v jazyku, ktorý si zvolí, dostupnú na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Pri podávaní sťažnosti prostredníctvom platformy RSO, kpujúci vyplní elektronický formulár, ktorý musí obsahovať dostatočné informácie na určenie príslušného riešiteľa sporu. Kupujúci môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
ŠPECIFICKÉ USTANOVENIA V SÚVISLOSTI S NARIADENÍM O DIGITÁLNYCH SLUŽBÁCH
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Osobné údaje kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou, sú spracované v súlade s platnými právnymi predpismi. Obchodník plní svoju informačnú povinnosť v rámci zásad ochrany osobných údajov.
Kupujúci súhlasí s tým, že je povinný uvádzať správne a pravdivé osobné údaje pri registrácii, v užívateľskom účte alebo pri objednávke cez webový obchod. Takisto je povinný bez zbytočného odkladu informovať obchodníka o akýchkoľvek zmenách vo svojich osobných údajoch.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Na vzťahy, ktoré nie sú upravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, sa vzťahujú príslušné ustanovenia zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Občianskeho zákonníka, zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník (v prípade ak kupujúci nevystupuje ako spotrebiteľ), zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Osobné údaje kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou, sú spracované v súlade s platnými právnymi predpismi. Obchodník plní svoju informačnú povinnosť v rámci zásad ochrany osobných údajov.
Kupujúci súhlasí s tým, že je povinný uvádzať správne a pravdivé osobné údaje pri registrácii, v užívateľskom účte alebo pri objednávke cez webový obchod. Takisto je povinný bez zbytočného odkladu informovať obchodníka o akýchkoľvek zmenách vo svojich osobných údajoch.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Na vzťahy, ktoré nie sú upravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, sa vzťahujú príslušné ustanovenia zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Občianskeho zákonníka, zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník (v prípade ak kupujúci nevystupuje ako spotrebiteľ), zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov.
Tieto všeobecné obchodné podmienky sú účinné voči kupujúcemu okamihom uzavretia kúpnej zmluvy. Sú platné a účinné od 19.3.2025 a nahrádzajú predchádzajúce verzie obchodných podmienok. Obchodník si vyhradzuje právo zmeniť tieto podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.
Obchodné podmienky súťaže
1. Organizátor súťaže
Organizátorom súťaže je ecommodity, s. r. o.
so sídlom Radlinského 1732/35 026 01 Dolný Kubín
IČO 53981979
zapísaný v Obchodný register Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka č. 77794/L
(dalej len „organizátor“).
2. Trvanie súťaže
Súťaž prebieha v období:
od 13. 4. 2025 do 31. 5. 2025
3. Účastník súťaže
Účastníkom súťaže sa môže stať každá fyzická osoba staršia ako 18 rokov, ktorá:
V danom období uskutoční nákup cez e-shop www.naystore.sk
Uvedie pravdivé kontaktné údaje (e-mail a telefónne číslo)
Súhlasí s týmito podmienkami a spracovaním osobných údajov
4. Princíp súťaže
Víťazmi sú 5 zákazníkov, ktorí uskutočnia nákupy s najvyššou hodnotou v období trvania súťaže.
Do hodnotenia sa počíta celková suma všetkých objednávok jedného zákazníka.
5. Ceny pre výhercov
miesto – Darčeková karta na nákup v hodnote 5000 €
miesto – Apple iPhone 16 Pro 512 GB Desert Titanium
miesto – PlayStation 5 Pro
miesto – Apple Watch SE (2024)
miesto – Darčeková karta na nákup v hodnote 50 €
6. Vyhodnotenie a oznámenie výhercov
Výhercovia budú zverejnení najneskôr do 3. 6. 2025 na stránke www.naystore.sk a informovaní e-mailom.
Ak výherca neodpovie do 10 pracovných dní, výhra prepadá v prospech organizátora.
7. Zásady ochrany osobných údajov
Účasťou v súťaži súhlasí účastník so spracovaním osobných údajov v súlade s nariadením GDPR a Zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. Údaje budú použité výlučne na účely vyhodnotenia súťaže a odovzdania výhry.
8. Ďalšie podmienky
Výhry nie je možné vymeniť za hotovosť
Organizátor si vyhradzuje právo zmeniť pravidlá alebo súťaž predčasne ukončiť
Účasťou v súťaži účastník potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito podmienkami